Ørenæsehalslægen v/Mads Stougaard

Jernbanevej 4, 4100 Ringsted, Danmark Get Directions to this spot
Kategori:
Øre-næse og hals
Jernbanevej 4
4100 Ringsted
Region Sjælland, Danmark
Vi yder udredning og behandling af mange øre-næse-halslidelser og -gener. Mads Stougaard 50 år. Har været praktiserende øre-næse-halslæge siden 2003. Er bredt uddannet på blandt and... read more
En personlig besked fra Ørenæsehalslægen v/Mads Stougaard

8 anmeldelser af Ørenæsehalslægen v/Mads Stougaard

  • Ruse R.
    • 1
    • 07. nov 2014

    Har oplevelsen af den mest arrogante og nedladende læge jeg har været til! Var utrolig ked af det, da jeg gik derfra. Kan desuden tilslutte mig, hvad andre har skrevet omkring hans faglighed. Han blev decideret sur, da jeg stillede spørgsmål. Jeg er selvfølgelig udmærker klar over, at han er lægen, men hans modbydelige facon, da jeg (pænt) stillede spørgsmål ang. diagnosen kunne jeg virkelig have været foruden. Det må da høre med til en konsultation, at kunne stille enkelte spørgsmål.

  • Deen D.
    • 1
    • 14. nov 2013

    Har fået lavet en skillevægsoperation hos Mads
    Manden er jo frisk og frejdig! men det faglige kan jeg ikke anbefale.
    Efter operationen, havde jeg 8 frygtelige dage, og så frem til at få fjernet plader der holdt skillevæggen på plads.
    men den ene plade kunne han ikke finde, troede at jeg måske havde slugt den?.
    Men p.g.a en dårlig syning, påstod han, var den kravlet helt op mod bihulen, med stærke smerter tilfølge
    Det eneste svar, var undskyld! det har han aldrig set før? og ingen information omkring skader eller nye muligheder.
    Dybt rystende!!!

    D. Sørensen
    Ringsted

  • Rikke G.
    • 1
    • 06. feb 2013

    Værste oplevelse jeg nogensinde har haft hos en læge!
    Jeg har problemer med at få vejret efter jeg har haft brækket den. Og er tidligere blevet bedt om at opsøge hvis det blev værre efter den var blevet ok igen. Derfor søgte jeg Mads, efter anbefaling. Plejer at have en anden øre/hals/næse læge Dette fortrød jeg... Arogant uden lige.. Først startede han med at pointere at der altså ikke var meget tid, på trods af jeg havde ventet i 20 minutter over min tid. Efter at have kigget besluttede han at der bestemt intet var galt med mig.. Han skulle kigge mig i halsen, efter mandelpropper, og igen.. så stoppede han, fordi jeg fik kast-op følelsen og så sagde han at jeg da var alt for hysterisk og så gad han ikke det mere... Han sagde at han ikke kunne gøre noget ved nogle af mine problemer og ud af 1000 andre mennesker, så jeg altså normalt ud... Det endte med at jeg gik grædende derfra!!

  • Sanneolsen77 S.
    • 1
    • 08. sep 2012

    Vi bruger Mads til vores søn , har altid fået super god og meget professionel behandling., og vores søn er osse tryg ved at komme i klinik. I næste uge skal vores søn igen ha dræn i ørerne(2. gang) , så vi forhåbentlig kan gå en ok vinter imøde.. Vil klart anbefale Mads til venner/bekendte.

  • Jens V.
    • 2
    • 03. jul 2012

    Nå den ramte plet. Nørrestrand, som også giver sin mening til kende her, har haft samme oplevelse, hos hr. Stougård, som jeg. Men tak for den elskværdige, hvor du smækkede røret på , efter at ha læst din, nok sædvanlige lektie, INDEN jeg kunne sige noget. Her er 2 patienter med samme oplevelse, om denne arrogante ørelæge. Til hans orientering har jeg et godt liv, så det behøvede han ikke at ønske mig. Jeg gider ikke bruge mere tid på ham, og kan slet ikke finde ned på det plan hvor han befinder sig.
    Jens Vallentin

  • Jens  V.
    • 1
    • 29. jun 2012

    Hr. Stougård. Min kritim af dig, har vist sig at være begrundet med at jeg har fået konstateret et høretab på 35%. Ved konsultation hos dig, blev jeg ´på under 2 min affærdiget med at jeg ikke havde nogle problemer med hørelsen.. Endda uden en ordentlig undersøgelse.
    mvh
    Jens Vallentin

  • Noerrestrand N.
    • 1
    • 06. jun 2012

    Har i dag været til akut undersøgelse med vores yngste søn på 19mdr hos Mads Stougaard. En undersøgelse som endte med at jeg gik målløs derfra! Føler at det var en SÅ ringe behandling og ligefrem til ulempe for medmennesker at jeg må beskrive det her: Forhistorien: Vores 19mdr dreng har en historik med gentagne infektioner i øvre luftveje. Efter nu 2 mellemørebetændelser og øjensynligt en tredje i dag indenfor en kort periode henviste egen læge til at opsøge ØNH-læge - med ordene - det er muligt at de kan se jer hurtigt. Vi gik derned og efter forespørgsel ved sekretær fik vi dagens sidste tid, med ordene; han kigger lige hurtigt og ser om der er noget han kan gøre i dag. Vi kom ind - fortsat positivt - og blev placeret i stolen - Mads gjorde det klart at det skulle gå hurtigt - helt i orden - vi kom ret så uanmeldt og i sidste øjeblik. Efter et kig i begge sønnikes ører rablede han lynhurtigt en smøre af til sekretæren og derefter henvendt til mig: det jeg kan gøre for jer er at udskrive penicilin og så skal han ha' lagt dræn. Hvis du bestemmer dig for nu, at det skal han ikke, så vil jeg bare ønske dig et godt liv og så skal du ikke komme her og forstyrre mig mere..... På daværende tidspunkt havde jeg endnu intet sagt og han havde ikke optaget anamnese - dvs at han feks ikke vidste at vores søn feks sover fremragende om natten og at det IKKE var derfor vi henvendte os.... Vi havde altså ingen kommunikation haft, der kunne ligge til grundlag for anbefalingen af dræn. Kommunikationen fortsatte med at Mads spurgte til om jeg kendte til dræn - nej heldigvis ikke.... Jamen, så får du lige den korte version - og som sagt så skal du beslutte dig nu - det kan godt være du synes jeg er en arrogant idiot, men nej, jeg vælger at kridte banen op nu, du skal beslutte om han skal ha' dræn eller ej - det er da muligt jeg vil ta dig ind til en konsultation i morgen, når du har været og hjemme og tænke over tingene, om man kan dø af at blive lagt i narkose etc etc - og sådan forsatte han.... 2 gange undervejs ønsker han mig et godt liv - mens han klapper mig på knæet - og jeg sidder målløs og er lige ved at falde ned af stolen - med sønnike på skødet.... Jeg når at tænke - er manden rablende vanvittig! Ja, slutter han af med, der ligger en recept og venter på apoteket - og så stiller han sig i døråbningen - bydende - værs'go at gå.... Jeg når intet at sige - står blot med åben mund - måbende... I morgen opsøger vi en anden ørelæge - for det er da muligt at sønnike skal ha' dræn, men jeg vil da gerne præsenteres for fordele og ulemper og ha' en snak om hans helbredssituation generelt inden vi beslutter os. Til skræk og advarsel for andre - jeg har aldrig oplevet noget lignende....

  • Jens V.
    • 2
    • 18. okt 2011

    Vedr konsultation hos spec.læge Mads Stougård 11-10-2011

    Jeg synes det er den mest useriøse og nedværdigende konsultation jeg nogensinde har været til. Aldrig har jeg hørt et menneske, jeg kunne være hans far, tale til mig på en så nedladende facon, når man som jeg, klager over dårlig hørelse. Et kig i begge ører og promte besked: min hørelse fejler INTET. Der går 20 på dusinet af min slags, fik jeg at vide. Jeg har aldrig kendt mage til opførsel. Der er da en årsag til at min læge henviste til en ørelæge, idet det var en ørelæges speciale at teste min hørelse. Et kig i hvert øre, få minutter og formodentlig en stor regning til Region Sjælland. Jo flere på dusinet af min slags, må være en givtig forretning. En anden ting: en skæv næseskillevæg skulle opereres på sygehus, men som der blev sagt: det var min næse så jeg måtte afgøre om den skulle opereres. Mads Stougård reklamerer ellers med at han selv udfører disse operationer. Han kunne da i det mindste gi’ en anbefaling på om det ville hjælpe på et delvis tilstoppet næsebor.
    Der er MEGET kort ventetid hos Mads Stougård! Man kan tænke på hvorfor.
    Man kan ikke få lov at sende sin bedømmelse til Mads Stougård hjemmeside, selvom der opfordres til det. Man kan tænke på hvorfor.
    Jens Vallentin
    Kvægholm 12
    4281 Gørlev

    • efterfølgende ringet op af Mads Stougård, som undskyldte sin facon ved konsultationen. Jeg kunne prøve de andre speciallæger i andre byer i nærheden. Ja, men det gør jeg selvfølgelig også, men det rokker ikke ved den ubehagelige opførsel ved konsultationen. Men måske tager Mads Stougård episoden til efterretning, så andre patienter for en rimelig behandling .
      Jens Vallentin

    • Tilføj kommentar